Vacature Administratief Medewerker Financiën & HR (24-36 uur)

It takes a village to raise a child, zegt een Afrikaans spreekwoord: om op te kunnen groeien tot zelfredzame, evenwichtige volwassenen, hebben kinderen een veilige en stimulerende omgeving nodig. En soms is daar de liefde en betrokkenheid van een hele gemeenschap, een heel dorp voor nodig. Want niet voor ieder kind is het eigen gezin die veilige, stimulerende omgeving. Voor hen wil het dorp De Glind, bij Amersfoort, zo’n liefdevolle, betrokken gemeenschap zijn.

De Rudolphstichting en Stichting Jeugddorp De Glind zijn onlosmakelijk met dit unieke dorp verbonden. De Rudolphstichting maakt het mogelijk dat kinderen en jongeren in gezinshuizen en in het dorp kunnen groeien en bloeien. Dit doen ze door het mogelijk maken van verbinding, vastgoed, voorzieningen, vrijetijdsaanbod. Stichting Jeugddorp De Glind is een van de zorgaanbieders in het dorp. Het is een netwerkorganisatie die gezinshuisouders ondersteunt van aanmelding, zorg en ondersteuning tot uitstroom van de kinderen en jongeren. De Rudolphstichting en Stichting Jeugddorp de Glind zijn zelfstandige organisaties, die vanuit hun missie én geschiedenis nauw verbonden zijn met elkaar. Totaal werken er zo’n 26 medewerkers.

De Rudolphstichting en Stichting Jeugddorp De Glind zoeken een nieuwe collega die sterk is in administratieve werkzaamheden. Ben je een kei in financiën en HR-administratie? Hou je van aanpakken, kun je goed organiseren en haal je energie uit de dynamiek van een kleine en persoonlijke organisatie? Dan is deze functie echt iets voor jou!

Wat ga je doen?

Je levert met jouw opgedane kennis en ervaring een waardevolle bijdrage op het gebied van;

• Verwerken van gegevens in de financiële administratie
  • Controleren van de dagelijkse verwerking van financiële gegevens
  • Opstellen fiscale aangiftes
  • Debiteuren en crediteuren administratie
  • Salarisadministratie
  • Administratieve en planningsmatige ondersteuning bij werving en selectie
  • Verzuimverwerking
  • Het verwerken van mutaties, opstellen van arbeidscontracten
  • In- en uitstroom van medewerkers

Je fungeert als vraagbaak voor leidinggevenden en medewerkers op het gebied van personele regelingen en financiële zaken. En zorgt ervoor dat de bestaande werkprocessen soepel en efficiënt verlopen. Je werkt aan veranderingen die er toe leiden dat de processen continu verbeteren.

Wie ben jij?

• Je hebt een MBO- werk- en denkniveau en minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Je hebt een afgeronde opleiding Bedrijfsadministratie of andere relevante opleiding;
  • Je bent in bezit van Praktijk Diploma Loonadministratie of bereid deze te halen;
  • Je hebt goede kennis van het systeem Profit van AFAS;
  • Je bent positief ingesteld, klantgericht en enthousiast;
  • Je hebt een flexibele werkhouding en kunt goed zelfstandig werken.
  • Je hebt kennis van financiële processen en procedures;
  • Je hebt kennis van relevante wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsrecht en loonadministratie;
  • Je bent integer en je bewust van je signalerende taak;
  • Je bent in staat om snel te schakelen,

Wat bieden wij jou?

• Arbeidsvoorwaarden conform CAO Jeugdzorg. De functie is ingedeeld in schaal 7 afhankelijk van opleiding en ervaring (min €2686,74 – max € 3839,75 o.b.v. 36 uur);
  • De mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen;
  • Aanstelling voor bepaalde tijd met intentie tot een vaste aanstelling;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een eindejaarsuitkering (8,3%), opleidingsbudget, goede pensioenvoorziening en mogelijkheid en voorzieningen om (deels) vanuit huis te werken, laptop en telefoon, aantrekkelijke reiskosten/thuiswerkvergoeding.
  • Goede koffie, vers fruit en een klein team van enthousiaste en betrokken collega’s.

Meer informatie en/of solliciteren

Ben jij de juiste persoon voor deze baan? Dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren.
Stuur jouw CV en motivatiebrief naar personeel@rudolphstichting.nl t.a.v. Herman van den Berkt voor 19 augustus. Heb je vragen over deze vacature, neem dan contact op met Herman via 06-23968773 of h.vandenberkt@jeugddorpdeglind.nl.
De eerste gesprekken vinden plaats op vrijdagmorgen 23 augustus, de tweede gespreksronde op maandag 26 augustus.
Om in aanmerking te komen voor deze functie is een positieve Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist.