Vacature Relatiemanager (24-36 uur)

Al meer dan 100 jaar zorgt de Rudolphstichting er samen met een trouwe achterban van kerken, ondernemers en donateurs voor dat Jeugddorp De Glind een plek is waar uithuisgeplaatste kinderen en jongeren in gezinsverband kunnen wonen. De Glind is een klein, groen dorp tussen Barneveld en Amersfoort met ongeveer 650 inwoners. Van de 230 huishoudens zijn 25 gezinnen actief als gezinshuis; dat maakt De Glind een unieke plek in Nederland.

Als Rudolphstichting zijn we de mogelijk makers. We zorgen voor verbinding, vastgoed, voorzieningen en een gevarieerd vrijetijdsaanbod. Een deel van ons werk wordt gefinancierd via de zorg en door vastgoedopbrengsten. Andere projecten vragen aanvullende financiering. Om deze essentiële projecten duurzaam te blijven financieren hebben we besloten om met meer kerken, fondsen, bedrijven en particulieren samen te werken. Dit doen we ook om zichtbaar te maken hoe uniek het Jeugddorp is én om de bewustwording over jeugdzorgthema’s te vergroten.

Ben jij een ervaren relatiemanager en zoek jij een betekenisvolle baan? Wil jij samen met ons bijdragen aan een hoopvolle toekomst voor deze kinderen en jongeren? Wij zijn op zoek naar een relatiemanager.

Jouw rol

Als relatiemanager staat jou een hele leuke uitdaging te wachten. Jij wordt namelijk verantwoordelijk voor de contacten met (regionale) kerken, bedrijven, scholen en particulieren die samen met ons willen zorgen dat we belangrijke voorzieningen kunnen blijven aanbieden. In deze video vertellen we je meer over deze voorzieningen. Zo krijg je meer zicht op de projecten waar jij financiering voor werft.

Dit betekent concreet dat je …

• onze fondswervende strategie verder uitwerkt en vertaalt naar ambitieuze plannen;
  • bestaande relaties onderhoudt en nieuwe relaties met kerken, bedrijven, scholen en particulieren aangaat; je maakt hen enthousiast over ons werk en de impact die zij samen met ons kunnen maken;
  • onderzoekt welke vermogensfondsen bij onze missie passen en succesvolle voorstellen bij hen indient; natuurlijk zorg je ook voor kwalitatieve rapportages;
  • evenementen en campagnes bedenkt en organiseert waardoor we meer aandacht vragen voor projecten en tegelijk werken aan de naamsbekendheid van De Glind;
  • samen met je collega’s nadenkt over nieuwe kansen en mogelijkheden voor de financiering van ons werk.

Werken bij de Rudolphstichting

Samen zetten we ons in om kinderen en jongeren een omgeving te bieden waarin ze zich optimaal kunnen ontwikkelen. Wil jij ook bijdragen aan deze hoopvolle toekomst?  Werken bij de Rudolphstichting betekent ook …

• een betekenisvolle functie waarin je jouw commerciële vaardigheden kunt inzetten;
  • enthousiaste en betrokken collega’s en een informele, professionele werksfeer;
  • een mooie werkplek in het dorp waardoor je direct de impact van je werk ziet;
  • een jaarcontract dat we graag omzetten naar een vast contract;
  • een salaris van €3.301,- tot €4.974,- (o.b.v. fulltime, 36 uur, cao jeugdzorg) en aantrekkelijk voorwaarden, zoals een 13de maand, opleidingsbudget, goed pensioen, hybride werken, thuiswerkvergoeding en faciliteiten en reiskostenvergoeding.

Jouw profiel

We maken graag kennis met je als je …

• enthousiast over ons werk bent je verbonden voelt met de waarden van de stichting;
  • snel initiatief neemt, geniet van samenwerken en resultaat- en relatiegericht werkt;
  • op elk niveau kunt communiceren en mondeling en schriftelijk anderen overtuigt;
  • kennis van en ervaring hebt met de diverse kerken in Nederland;
  • met gevoel kunt omgaan met onze geschiedenis. Via de link lees je daar meer over;
  • op hbo-niveau functioneert en relevante commerciële werkervaring hebt.

Voldoe je niet helemaal aan het profiel, maar ben je wel enthousiast over ons werk en de functie? Dan horen we ook graag van je!

Leuk, je bent geïnteresseerd!

Stuur je brief en cv uiterlijk 28 oktober naar David Karelse via d.karelse@karelserecruitment.nl. Wil je eerst meer weten? Neem dan contact op het David via bovenstaand mailadres of via 0682568838. We maken graag kennis met je!