Tijdens de bijeenkomst op donderdagochtend 29 augustus hebben we gevoeld dat de recente berichtgeving ook de huidige inwoners van De Glind diep raakt. Het werpt een donkere schaduw over het dorp, en we begrijpen dat dit moeilijk is.

Tegen de bewoners willen we zeggen:
Als medewerkers van de Rudolphstichting voelen we met jullie mee dat de berichtgeving zijn weerslag heeft op De Glind. Het doet pijn om te zien dat je dorp wordt gekarakteriseerd als een ‘dorp met geheimen’. Dit is absoluut niet wat wij vertegenwoordigen of hoe wij de huidige situatie ervaren. Tijdens de bijeenkomst deelden we met elkaar de pijn die het verleden met zich meebrengt, maar ook onze trots op de positieve ontwikkelingen in het heden.

Ook voor dorpsbewoners en huidige gezinshuisouders willen we een luisterend oor bieden als dat nodig is.
Contact opnemen kan per mail of bel 0342 459 010.