ASR Fional HullenaarIn 2011 ging de afdeling Business Support van ASR voor het eerst naar jeugddorp De Glind. We wilden meer nut en zingeving aan de jaarlijkse teamactiviteit meegeven en kwamen, via de ASR Foundation, uit bij De Glind.

In een zeer prettige en constructieve samenwerking hebben we een programma voor 300 mensen opgezet. Waarin elkaar beter leren kennen door actief voor anderen aan de slag te gaan, centraal stond. We hebben 3 prachtige dagen gehad. Het was zelfs zo succesvol dat we deze teamactiviteit het jaar daarna herhaalden.

Voor ASR en mijn afdeling was deze aanpak geslaagd, omdat er enorm veel variëteit in de activiteiten zat. De medewerkers kwamen écht in contact met elkaar, met medewerkers van andere teams en met de bewoners van De Glind. Onze medewerkers hadden heel sterk het gevoel dat de teamactiviteit nut en verdieping had, het creëerde een gevoel van trots en voldoening.

Voor mij persoonlijk leidden deze teamdagen ertoe dat ik me nu voor twee hele leuke meiden uit de jeugdzorg inzet.

Fiona van ‘t Hullenaar

Directeur Business Support