Het is voor een kind het beste als het thuis bij zijn of haar ouders woont, maar soms gaat dat niet meer. Voor deze kinderen en jongeren zet de Rudolphstichting zich in door vernieuwende projecten te ontwikkelen en de Rudolpshtichting ondersteunt Jeugddorp De Glind. We willen uithuisgeplaatste kinderen, een kwetsbare groep, een kansrijke omgeving bieden waarin zij zich kunnen voorbereiden op en werken aan hun toekomst.

Wil u ons werk steunen? Graag! Lees hieronder meer over de verschillende opties.

• Steun ons financieel +

• Schenken of nalaten
      • Het is mogelijk de Rudolphstichting in uw testament op te nemen. U schenkt de Rudolphstichting dan een specifiek bedrag. Heeft u nog vragen hierover? Neem dan contact met ons op
      • Weet u dat u het werk van de Rudolphstichting ook kunt steunen door het aangaan van een schenkinsovereenkomst? Daarin legt u vast dat u ons structureel wilt steunen voor een periode van minimaal 5 jaar (Dit is anders dan een doorlopende machtiging)

Voordeel voor u:
        Een periodieke schenking is geheel aftrekbaar van de belasting, er geldt geen drempel.
        Voordeel voor ons:
        Wij weten dat we 5 jaar lang op uw steun kunnen rekenen.
        Om ons op deze manier te steunen kunt u dit formulier invullen.
        Ontvangt u dit formulier liever thuis? Dan helpen we u graag, neem hiervoor contact met ons op.
  • Voer actie! +

• Diaconieën kunnen collecteren voor de Rudolphstichting of Jeugddorp De Glind. (De Rudolphstichting is een van de vaste binnenlandse goede doelen van Kerk in Actie, het overkoepelende dienstencentrum van de Protestantse Kerk Nederland.)

• Maar denk ook eens aan het actiematig ophalen van geld voor het goede doel. Laat u bijvoorbeeld sponsoren als u meedoet aan een wandelvierdaagse of een hardloopwedstrijd.
  • Word vrijwilliger/lid +

• Word ambassadeur: De Rudolphstichting zoekt vrijwilligers die in kerken of bij clubs en verenigingen iets willen vertellen over ons werk. Vind u/jij het leuk om circa 3x per jaar een presentatie te houden binnen de PKN? Neem dan contact met ons op.
    • Word lid: Kerken kunnen lid worden van de Rudolphstichting. We zijn van oorsprong een vereniging van diaconieën. Onze doelstelling is om minstens 1000 kerken aan ons te verbinden. Aan het lidmaatschap zijn geen kosten verbonden. Leden kunnen gratis gebruik maken van de vergaderfaciliteiten in Jeugddorp De Glind.
    • Wilt u graag uw tijd en/of vaardigheden geven om ons werk te ondersteunen? Graag! U kunt ons helpen door bijvoorbeeld:
      • Een stukje te schrijven in uw blad
      • Onze folders neerleggen bij uw bedrijf en connecties
      • Een presentatie geven aan een bedrijf, diaconie of kerk

Heeft u andere ideeën? Neem dan contact met ons op.

• Bezoek ons! +

• Kom naar een van onze ontmoetingsdagen. Tijdens dit bezoek kunt u zelf ervaren hoe bijzonder het Jeugddorp De Glind is, meer te weten komen over de Rudolphstichting, genieten van de prachtige natuur en we nemen een kijkje bij een gezinshuis.

Meer informatie?

Er zijn verschillende manieren om het werk van de Rudolphstichting mede mogelijk te maken:

CBF-keurmerk

De Rudolphstichting is houder van het CBF-keurmerk. Dat betekent dat wij voldoen aan de strenge eisen die het Centraal Bureau Fondsenwerving stelt aan goede doelen wat betreft besteding van gelden en verslaglegging. Wilt u hier meer over weten, kijkt u dan op www.cbf.nl of lees ons meest recente jaarverslag.