U kunt het Jeugddorp op verschillende manieren steunen:

Kom op bezoek

Misschien wel de leukste en makkelijkste manier om een steentje bij te dragen aan het Jeugddorp: kom gewoon langs!

In Jeugddorp De Glind zijn veel leuke activiteiten te beleven voor jong en oud bij Glindse bedrijven. Al deze ondernemers bieden jongeren uit de regio een plek om te leren en te werken aan hun toekomst. Voor u een leuk uitje en voor de jongeren een mooi steuntje in de rug!

Komt u een keer:

• Met de (klein)kinderen?
    Kinderen kunnen heerlijk buitenspelen op de Kinderboerderij of op het Schateiland in De Glind. Of komen paardrijden, zwemmen of sporten.
  • Struinen?
    In en rond De Glind zijn mooie wandelpaden, waarlangs ook diverse (pluk)tuinen te vinden zijn zoals Tres Jolie en Henk Linde.
  • Smullen?
    Kom een hapje eten in Restaurantschool DOK14.
  • Vieren?
    Vier uw verjaardag of bedrijfsuitje bij bijvoorbeeld de Kinderboerderij, DOK14, GlindMedia of Xportliever.
  • Logeren?
    Of kom een nachtje logeren bij de boerencamping van Folda of de B&B van de Elferinkhoeve.

> Kijk hier voor alle mogelijkheden.

Neem een kijkje in de keuken
Naast een gezellig uitje kunt u ook naar De Glind komen om kennis te maken met ons werk. We organiseren hiervoor regelmatig Ontmoetingsdagen in De Glind. Hier kunnen geïnteresseerden (donateurs en leden, maar ook anderen) kennis maken met ons werk en het Jeugddorp.
> Meer informatie & aanmelden.

Doneer
Donaties blijven een belangrijk middel om onze projecten te kunnen uitvoeren. Uw donatie, groot of klein, wordt in De Glind bijvoorbeeld ingezet voor het behoud en de ontwikkeling van vrijetijd voor de uithuisgeplaatste jongeren, het opzetten van leerwerktrajecten en het ontwikkelen van nieuwe zorginitiatieven.

Zo kan een Glindse jongere voor 25 euro een maand sporten, of komt uw bijdrage bijvoorbeeld ten goede aan behoud van het zwembad, een nieuwe bus voor de gezinshuizen in De Glind om mee op stap te kunnen of aan het potje voor activiteiten van de jongeren zelf.

Wilt u gericht bijdragen aan een project/ thema?
Bekijk hier onze werkgebieden en actuele projecten. Als u gericht wilt doneren aan een specifiek thema/ project vermeld de naam hiervan dan bij uw donatie. Wij zorgen dan dat uw geld hier aan wordt besteed.

Komt u uit de regio?

• Gun De Glind werk!
    Naast leuke uitjes kunt u ook bijdragen door diensten in te kopen bij Glindse ondernemers. Kom bijvoorbeeld je bedrijfsuitje doen in De Glind. Of laat uw tuin onderhouden door de Glindse groenvoorzieningsbedrijven, laat GlindMedia uw techniek verzorgen of laat uw catering verzorgen door Restaurantschool DOK14.
    > Overzicht van alle ondernemers

• Wordt vrijwilliger
    Steun hoeft natuurlijk niet altijd in de vorm van geld. Via vrijwilligerswerk kunt u ook een bijdrage leveren aan het Jeugddorp. Geregeld zoeken we vrijwilligers voor diverse werkzaamheden in en rond De Glind.
    > Kijk hier voor actuele vacatures.

• Vrijwilliger voor een dag
    Naast structureel vrijwilligerswerk kunt u ook bijdragen door een dag(deel) aan de slag te gaan in De Glind. Help bijvoorbeeld met de voorjaarsschoonmaak van het zwembad, het opknappen van de tuin van een gezinshuis of een andere doe-klus. Bijvoorbeeld tijdens de nationale vrijwilligersdag van NLdoet of als MVO activiteit met uw bedrijf. > Meer informatie.

Jaarvrijwilliger

De Glind biedt ook plek voor jaarvrijwilligers uit het buitenland (via de European Volunteer Service).
> Meer informatie.

Andere manieren om de Rudolphstichting te steunen

De Rudolphstichting is niet alleen actief in Jeugddorp De Glind, maar ook daarbuiten. Ook dit werk kunt u op verschillende manieren steunen. Bijvoorbeeld door ambassadeur te worden, of te doneren voor ons landelijke werk. > Lees verder.