Het bedrijf Phaos gaat vanaf 2018 de Glindse groep die meeloopt met de Nijmeegse Vierdaagse sponsoren. Op maandag 11 september werd de samenwerking officieel gemaakt. Sponsor en lopers ontmoetten elkaar in het Jeugddorp. De sponsorovereenkomst werd gesloten, niet door middel van een handtekening, maar geheel passend met voetafdrukken!

Phaos, een bureau voor organisatieontwikkeling, zocht een maatschappelijk doel om zich aan te verbinden. De Rudolphstichting is er blij mee dat wij hen konden koppelen aan de Glindse lopers. Met de gift die Phaos via de Rudolphstichting geeft, zijn de onkosten van dit jaarlijks terugkerende Jeugddorp-evenement voor minimaal 3 jaar gedekt. Een heel fijn uitgangspunt voor de werkgroep, bestaande uit vrijwilligers, die deze bijzondere wandelprestatie voorbereidt en organiseert.Phaos 2017

Laatste tweets

CBF_NL Nu 500 Erkende Goede Doelen, een mijlpaal! #GeefGerust aan: @GR_Landschap, @Reumafonds, @lionheart_nl, @RudolphSt pic.twitter.com/XeQwwoYmX6

Retweeted 2 dagen geleden3 retweets

RudolphSt Steeds meer gecertificeerde gezinshuizen. Nu ook het #KeurmerkGezinshuizen voor #Gezinshuis Van Meulen uit #Beekbergen, gefeliciteerd!

2 weken geleden1 retweet

glindradio Vanavond om 20u hebben we Nick Evers als studiogast en spreekt Jeffrey met hem over de Regenboogwandeling van Zaterdag a.s.@RudolphSt #glind

Retweeted 2 weken geleden1 retweet

RudolphSt #Gezinshuis De Zevensprong uit #Valkenburg van harte gefeliciteerd met het #KeurmerkGezinshuizen. Jullie #jeugdzorg kwaliteit zwart op wit!

2 weken geleden