Familie Wildeman 11 verkleindDe tuin van een gezinshuis is bij uitstek de plek waar uithuisgeplaatste kinderen die al (te) veel hebben meegemaakt weer gewoon lekker kind kunnen zijn. In Jeugddorp De Glind wonen 120 uithuigesplaatste kinderen in 25 gezinshuizen. Zeker 15 gezinshuizen uit het Jeugddorp hebben behoefte aan buitenspeelgoed voor hun achtertuin, denk aan een speelhuisje, trampoline of schommel.

In 2017 is ‘Speeltoestellen Jeugddorp’ een van de projecten van de Rudolphstichting. We zoeken donateurs, verbinden diaconieen aan het project en doen aan fondsenwerving. Want (buiten)spelen is belangrijk voor de ontwikkeling van kinderen. Wilt u ons helpen door bij te dragen?
Lees hier meer over het project

Laatste tweets

CBF_NL Nu 500 Erkende Goede Doelen, een mijlpaal! #GeefGerust aan: @GR_Landschap, @Reumafonds, @lionheart_nl, @RudolphSt pic.twitter.com/XeQwwoYmX6

Retweeted 2 dagen geleden3 retweets

RudolphSt Steeds meer gecertificeerde gezinshuizen. Nu ook het #KeurmerkGezinshuizen voor #Gezinshuis Van Meulen uit #Beekbergen, gefeliciteerd!

2 weken geleden1 retweet

glindradio Vanavond om 20u hebben we Nick Evers als studiogast en spreekt Jeffrey met hem over de Regenboogwandeling van Zaterdag a.s.@RudolphSt #glind

Retweeted 2 weken geleden1 retweet

RudolphSt #Gezinshuis De Zevensprong uit #Valkenburg van harte gefeliciteerd met het #KeurmerkGezinshuizen. Jullie #jeugdzorg kwaliteit zwart op wit!

2 weken geleden